To know us better..


Ως ανεξάρτητη συνεργάτης της Herbalife nutrition inκαι σύμβουλος διατροφής των προϊόντων της,τα τελευταία 10 χρόνια,βοήθησα αρχικά τον εαυτό μου,την οικογένειά μου και κατ"επέκταση κι άλλους ανθρώπους να αποκτήσουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και να υλοποιήσουν τους δικούς τους στόχους.
Όπως κάνουν και όλοι οι άλλοι σύμβουλοι ανά τον κόσμο εδώ και 39 συναπτά έτη που υφίσταται η εταιρία.
Στην διάρκεια της δικής μου εμπειρίας όμως, συνάντησα κι αυτούς που είτε έχουν <ακούσει> για τα προϊόντα με ελλειπή ενημέρωση είτε αυτούς που τα έχουν δοκιμάσει (από 2 ως 5 ημέρες) είτε αυτούς που δεν <βρήκαν> την γεύση τους....κλπ.Επίσης υπάρχει και η εξής κατηγορία - Ναι,πολύ γνωστή εταιρία...Θέλω να δοκιμάσω τα προϊόντα της αλλά έχω απορίες και ερωτήματα..

 Μου δίνεται λοιπόν η ευκαιρία-μέσω του διαδικτύου- να ενημερώσω περισσότερους ανθρώπους,που αναζητούν να μάθουν για την φιλοσοφία και τα προϊόντα της Herbalife nutrition.
Έτσι γεννήθηκε το blog  ....
Θα βρίσκομαι  κοντά σας όσο περισσότερο μπορώ και ελπίζω να βοηθήσω  τον καθένα που θέλει να μάθει,μέσα από τη  δική μου βιωματική εμπειρία και γνώση.
Προσωπικός Σύμβουλος 
Herbalife Nutrition Ανεξάρτητη Συνεργάτης



Comments

Popular posts from this blog

ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΥΕΞΙΑ.

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ

ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΡΟΥΣ

Η ΟΙΚΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΡΟΥΣ

ΕΥΚΟΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ