Η ΟΙΚΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Από τον τίτλο του και μόνο,αυτό το blog,ίσως να δημιουργεί απορία..
Διότι πολλοί θα περιμένουν να δουν,άλλο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αγοράς προϊόντων.

Στο blog μας σίγουρα,μπορεί όποιος θέλει να αναζητήσει την σελίδα με τα προϊόντα και να ενημερωθεί για τις τιμές,τις γεύσεις ή την σύσταση κάποιου προϊόντος της Herbalife Nutrition,όπως και σε όλες τις παρόμοιες ιστοσελίδες.

Ο τίτλος 
Με τον όρο Shake(formula1)καθορίζεται η γευστική και πλήρης τροφή που παρέχει στον οργανισμό,ότι ακριβώς χρειάζεται για να λειτουργήσει ισορροπημένα.

Προσωπική εμπειρία
Αυτά τα Shakes βοήθησαν κι εμένα ώστε να έχω την απαραίτητη ενέργεια και διάθεση,την εποχή που κουραζόμουν εύκολα γιατί το περίσσιο βάρος δυσχέραινε την καθημερινότητά μου ακόμη και σε απλά πράγματα.Επίσης εξαφάνισαν τη συνεχή αναζήτησή μου για γλυκά και μείωσαν την ανεξέλεγκτη κατάχρηση λάθος τροφών.Τα Shakes άλλαξαν προς το καλύτερο την πορεία της διατροφής μου και του βάρους και κατά συνέπεια της υγείας μου.Είμαι ευγνώμων που μπορώ να τα καταναλώνω καθημερινά και φυσικά καθόρισαν το όνομα του blog.

Η λέξη Hope(ελπίδα)είναι από μόνη της θετική κι αισιόδοξη και είναι αυτό που μου έλειπε μετά από τις χρόνιες δίαιτες χωρίς αποτέλεσμα.Την ελπίδα ένιωσα όταν έμαθα πως με τη διατροφή αυτή,εκατομμύρια άνθρωποι είχαν αποτελέσματα στους στόχους τους και σκέφτηκα οτι θα βοηθήσουν κι εμένα. 

Η διαφορά
Αυτήν την αίσθηση της ελπίδας επιθυμούμε να μεταφέρουμε στο blog σε όλους όσους την αναζητούν για να φτάσουν στο αποτέλεσμα που επιθυμούν στον έλεγχο του βάρους ή σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής. 
Οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν την αλήθεια και την πραγματικότητα για το πως να αλλάξουν.
Εμείς στο Shakes*Hope προσφέρουμε την δική μας γνώση και την βιωματική εμπειρία στο να βρεθούν πιο ομαλοί κι εύκολοι τρόποι για την αλλαγή αυτή.

Μας ενδιαφέρει,όποιοι αναζητούν τα προϊόντα της Herbalife,να μας δίνεται η ευκαιρία να επικοινωνήσουμε ουσιαστικά μαζί τους,ώστε να πληροφορηθούν γι'αυτά εξειδικευμένα,να ενημερωθούν με βάση τους δικούς τους στόχους,να έχουν πλήρη και συνεχή υποστήριξη με φιλική καθοδήγηση στον έλεγχο βάρους και την ευεξία με τα Shakes.







Comments

Popular posts from this blog

ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΥΕΞΙΑ.

To know us better..

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ

ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΡΟΥΣ

Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΡΟΥΣ

ΕΥΚΟΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ