ΒΡΕΣ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ




Πόσες 'νέες χρονιές' έχουμε ξεκινήσει μία νέα καλή  συνήθεια στη ζωή μας,που τελικά ποτέ δεν παρέμεινε;Με αποτέλεσμα ίδιο ακριβώς με τις προηγούμενες;

Δεν καταφέραμε ακόμη μια φορά να βελτιώσουμε αυτό το 'κάτι' στην συμπεριφορά μας ,στην εμφάνισή μας ,στο βάρος μας,στην υγεία μας  ή γενικότερα σε ότι θέλει να καλυτερέψει ο καθένας μας..
Και απλά μεταφέρουμε τον στόχο στην επόμενη χρονιά.
Το μοναδικό συναίσθημα όμως  που νιώθουμε,είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση..
Αφήνουμε λοιπόν κάθε δικαιολογία που έχουμε δώσει στον εαυτό μας για τους λόγους που δεν τα καταφέραμε και αναζητούμε την λύση που θα μας φέρει κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
       ΒΡΕΣ ΤΟ ΟΡΑΜΑ
Δίνοντας παράδειγμα για την σκέψη μου,οτι έχω πάρει ήδη την απόφαση να ελέγξω το βάρος μου.Είμαι αποφασισμένη-ος για την ουσιαστική αλλαγή μου.
Αν με ενθουσιάζει αυτό,τότε έχω ξεκινήσει σωστά.
Αν ξεκινάμε κάτι νέο για την εξέλιξή μας και δεν έχουμε ενθουσιαστεί,τότε οι ελπίδες για επίτευξη μειώνονται.
   Πώς θα ενθουσιαστούμε;
Άλλαζω τον τρόπο της διαδικασίας.Αφήνω στο παρελθόν τις στερητικές δίαιτες που έχω δοκιμάσει και επιλέγω το διαφορετικό-εναλλακτικό που μου υπόσχεται περισσότερα και σίγουρα θα ενθουσιαστώ.Αυτόματα νιώθω ένα χαρούμενο συναίσθημα και εκπέμπω καλύτερες δονήσεις.
Το επόμενο βήμα είναι να οραματιστώ ή να φανταστώ τον εαυτό μου έτσι 
ακριβώς όπως θα είμαι ...
Εδώ είναι το κλειδί κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Εύχομαι κάθε επιτυχία στην πραγμάτωση των στόχων μας.


Comments

Popular posts from this blog

ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΥΕΞΙΑ.

To know us better..

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ

ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΡΟΥΣ

Η ΟΙΚΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΡΟΥΣ

ΕΥΚΟΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ